Op naar de natuur! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Eva Zuiden - WaarBenJij.nu Op naar de natuur! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Eva Zuiden - WaarBenJij.nu

Op naar de natuur!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

28 Maart 2017 | Nepal, Kathmandu

Met nog maar twee nachtjes te gaan totdat Kim aankomt in Kathmandu, begin ik echt uit te kijken naar een verblijf in de natuur samen met haar. Al kwam de natuur afgelopen nacht wel heel dichtbij toen ik 's nachts wakker werd van het gekriebel van een kakkerlak in mijn bed......

Thamel, Kathmandu, is een energie vretende stad, waar je eigenlijk maximaal (!!!!) maar zo'n 5 dagen zou willen verblijven. Ik ben hier nu al 7 dagen en dat worden er in ieder geval 10! Maar, alles voor het goed doel, want vanmorgen heb ik mijn Deep Tissue Massge examen gehaald en mag ik morgen of donderdag mijn certificaat in ontvangst nemen.

Nog twee nachtje slapen, zonder kakkerlakken, en dan zie ik eindelijk Kim. Wat kijk ik daar naar uit zeg! En dan samen naar Pokhara, om vanaf daar een trekking te gaan maken. We hebben besloten om ons eigen plan te trekken, om zonder gids Poon Hill en omgeving te ontdekken. Klein rugzakje mee met de 'essentials' en dan gaan. Ik verwacht genieten en afzien, prachtige vergezichten, tranen van geluk en momenten om nooit meer te vergeten.
Maar zoals ik inmiddels heb geleerd kunnen verwachtingen er voor zorgen dat het eigenlijke moment tegenvalt. Dus ik vertrek, als het zover is, met open mind en een go with the flow instelling.

Fijne laatste werkdag Kimmie en dan morgen eindelijk naar Schiphol!


  • 28 Maart 2017 - 19:04

    Sophie :

    Jaaa, nog maar een paar daagjes!
    Superfijn.

    Gefeliciteerd met het behalen van de deep tissue!
    Certificaatje erbij.. In the pocket!

    Heel veel plezier met Kim!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 14 Dec. 2016
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 97738

Voorgaande reizen:

21 Maart 2017 - 19 April 2017

Eindelijk Nepal

26 Februari 2017 - 18 Maart 2017

Vietnam van zuid naar noord

06 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Bijkomen in Indonesië

09 Januari 2017 - 04 Februari 2017

Arhanta Yoga Course India

Landen bezocht: